Zsolyachallanges első beszélgetős találkozó

 Van úgy hogy egy beszélgetést annyira vársz már, hogy számolod vissza a napokat. Valahogy így voltam én is, ezzel a péntek reggeli beszélgetéssel....12 fantasztikus nő, több mint egy órás beszélgetés. Olyan energiák voltak a beszélgetés alatt, hogy ha valaki maga alatt lett volna, szárnyakat kapott volna ezután a beszélgetés után. Merthogy szerintem szárnyakat kaptunk mi magunk is....


Zsolya-Orsit akit itt ismertem meg Kiwiföldön, megálmodott egy challanget tavaly, kezdő vállalkozókat úgy próbált meg segíteni, ispirálni, hogy az volt a feladat hogy 21 napon keresztül videós tartalmakat kellett késziteni valmelyik social media felületre....


Idén újra meg lett tartva ez a challange, és arra gondoltam, mi lenne jó ha nem ez, hogy egy kicsit az állóvizet, a mindennapokat kicsit felrázzuk. Miután megcsináltam az első videómat elátkoztam magam, hogy nem vagyok normális hogy ezt 2 gyerek, férj, sűrű napok mellett bevállaltam.... 

De azt kell mondanom életem legjobb 21 napja volt....Ahogy teltek a napok, egyre komolyabban vettem, és azt hiszem a kezdeti bénázás átvette valamilyen előretervezős, gondolkodós, alkotós dolog, amikor is jó tartalmat akarsz gyártani, először csak magadnak, és amikor jönnek az első visszajelzések akkor már másoknak is....


15 fantasztikus emberrel csináltam végig ezeket a napokat, beleláttunk egymás napjaiba,egyre jobban vártuk szerintem egymás videóit....

Csodálattal figyeltem azokat akik már előrébb tartottak, akik már valamennyire kitaposták, megdolgoztak a saját útjukért....

Egy biztos, sokat tanultam tőletek, hogy merjek bátrabb lenni, és vannak azok az álmok, amik először a szívedben, majd a gondolataidban, majd a szenvedélyed, a szerelem-gyermeked lesz a fő munkád....

Ami a szenvedélyed, elkezd életre kelni, a sok befektetett energia, megtérül, elkezdődik valami, ezért is néha kakkuktojásnak éreztem magam....


Egy dolog biztos volt, amit a blog íráskor is már megfogadtam, ezt a 21 napot csak úgy tudom megcsinálni, ha őszÍnte vagyok, és megmutatom, milyen is vagyok, milyen az életünk, hogy vagyunk, mi érdekel, mi inspirál, mit gondolok.... Remlem sikerült....


Az utolsó faladatunk egyike volt, hogy milyen pozitiv és negativ hozadéka lett ennek a 21 napnak...

Jegyzetelős vagyok, és mint a nagy könyvben leültem és elkezdtem Írni mik a pozitv dolgok amik kisültek belőle, ezek a szavak jutottak eszembe:

-kitartás

-bátorság

-kreatívitás

-barátság

-Új dolgok tanulása

-tervezés

Negativ dolgok:

-iszonyat időigényes

-sokkal többet néztem rá a telefonomra

-izgultam a visszajelzések miatt


És hogy mi lesz ezután? További videók, további jó beszélgetések, további ispirálódás egymástól...

És talán majd egyszer egy pékség, a világ másik felén, ahol nemcsak a családomat, a barátaimat, az itteni embereket is etethetem, és ahol megismerhetik a Klári féle szeretet nyelvemet....


Köszönöm Zsolya, köszönöm Zsolyachallangesek, és köszönöm akik végig követték ezt a 21 napot :)



Ölelés


Klári



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése