Babát várunk :)

Babát várunk....Hatalmas örömmel és várakozással....És itt az öröm a fontos...hogy újra mosolygunk, és boldogok vagyunk....

Amikor elveszítesz babákat, valahol te is velük halsz kicsit....Kellett ez a kis idő, amíg a lelkünk és a szívünk meggyógyul, vagy inkább hegesedik...És hát ott van a testi rész, hogy túl vagyok egy műtéten, ahol a doktor bácsim rendbe rakott, és hosszú évek után kaptam egy diagnózist, hogy mi is volt a baj....

Köszönettel is tartozom és hálás vagyok Dr. Andrew Murraynek, aki vigyázott rám, megműtött, és aki mikor meghallotta, hogy újra várandós vagyok, velünk örült...Emlékszem mikor mentünk hozzá, hogy "hello, megint mi vagyunk, és igen van egy pozitív tesztünk", csak rám nézett, mosolygott, mondta menjünk nézzük meg azt a pocaklakót....És egyszercsak láttunk egy kis zsákocskát a képen, ami jó helyen volt, minden  a helyén volt....Andrew nagy mosollyal és egy hatalmas öleléssel búcsúzott tőlünk...Mondta sajnos az ő része itt most végett ér, és javasolta, hogy keresünk egy nőgyógyászt....Mondtuk is, hogy kinéztünk egyet, aki Anikóéknak és most egy másik magyar lánynak is segített, és akinek a  kezei között születtek meg az újabb magyar babák....Andrew biztosított minket arról, hogy jól választottunk, jó kezekben leszünk, és már küldi is neki a leleteimet, hogy mire megyünk hozzá, meglegyen minden......

De hadd meséljem el, mi is történt mikor tesztet vettem.....:

Emlékszem mentek a  hónapok a műtét után, és én kezdtem aggódni, hogy mi van ha nem tudok teherbe esni, mi van, ha nem jön össze....Már azon gondolkoztam, hogy keresek munkát, mert kezdek beleőrülni ebbe a sok szabadidőbe, és nemcsak a saját , de Péter agyára is megyek....Aztán éreztem hogy egyre érzékenyebb vagyok, egy nagyobb beszélgetésünk után Péterrel, úgy döntöttem...Igaza van, nem lehet így élni, hogy bezárkózom, elmegyek kirándulni....Addig-addig agyaltam a beszélgetésünkön, hogy arra jutottam, hogy veszek egy tesztet,,,,mintha ez az érzékenységem egy jel lenne.....

A teszt pozitív lett, igazán meg se lepődtem, valahol éreztem....:) Péter mikor hazajött meglobogtattam előtte a tesztet....Péterrel abban a pillanatban még nem is igazán tudtunk örülni, inkább félelem és izgalom keveredett....Mondtuk is hogy várunk pár hetet és utána megyünk a GP-nkhez, hogy mi is a helyzet, és hogy szeretnék egy vér vizsgálatot is.....


Közben elmentünk pihenni kicsit Rotoruára.....A terv az volt, hogy elmegyünk, elbújjunk, és babát csinálunk, nyugodt környezetben.....Na ezt mi megelőztük, úgyhogy a pihenés megvolt,,,,a babával együtt....

Mikor hazaértünk utána való héten mentem  el GP-mhez....Aki egy nagyon kedves hölgy, nagy hassal köszöntött minket, ő is terhes volt.....Elküldött vér vizsgálatra, ahol megerősítést nyert, hogy itt kérem szépen baba lesz, így bejelentkeztünk Andrewhoz, hogy megnézzen minket....

Andrew ahogy ígérte elküldte a leleteimet Dr Michel Sangallihoz....Bejelentkeztünk a doktor bácsihoz....Emlékszem az első találkozásunkra....Nagyon, de nagyon izgultunk Péterrel, majdhogynem olyan volt a hangulat mintha"temetésre mentünk" volna...A doktor úrral átbeszéltünk mindent, majd következett az ultrahangós vizsgálat.....Egy gyönyörű kis babszemet láttunk....és meghallgattuk a szivhangját is.....Jézusom, ennél szebb hangot, még soha nem hallottunk....

Olyan boldogan és megkönnyebbülve jöttünk el Péterrel, mintha  csak az "esküvőnk" napja lett volna....Elég érzelmes nap volt....Na ez volt az a  momentum , amikor elhittük, hogy itt kérem baba lesz, és hogy most tényleg minden okés, és hogy jó kezekben vagyunk.... És hát az a gyönyörű erős szivhang....Anikót könnyek között hívtam, és délután vittem a sztár fotót az én pocaklakomról....

Ezt a pocaklakót Lencsinek neveztük el.....

Azóta eltelt 20 hét....Félidőben vagyunk....Épp ma voltunk megint a doki bácsinál....Minden rendben volt...csodás szívhang, izgága baba, és megerősítést nyert, hogy kislány lesz.....Szóval most már hangosan kiabálhatom....."Hello anyuka leszek, és kislányunk lesz :)"

Csodás érzés várandósnak lenni, szuperül érzem magam a bőrömben, jól vagyunk....hétvégén még táncoltunk is a babával, merthogy Péter céges karácsonyi bulijában voltunk.... :)


És persze képeket is tudok mutogatni:











16 megjegyzés:

  1. De örülök ennek a csodás hírnek!
    További sok szépet kívánok, és vigyázzatok magatokra nagyon! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Aloha :) Nagyon szépen köszönjük a gratulációt:) Azt kell mondjam a várandóság időszaka tényleg a legszebb időszaka egy nőnek:) Olyan boldognak érzem magam.... :) Remélem te is jól vagy:) Nagy puszi a világ eme végéből :)

      Törlés
    2. Nagy ölelés és sok puszi, boldog babavárást kívánok! :-)

      Törlés
  2. Szia! ÚÚÚgy tudtam, hogy nagy a csönd, és úgy drukkoltam, hogy Ő miatta legyen! Szívből gratulálok, és további gondtalan pocaknövesztést kívánok! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szilvia :) A csönd igen ennek a pocaklakónak is szólt....Kicsit mi is izgultunk hogy minden rendben legyen, aztán volt egy pont, ahol már tudtuk, hogy igen szülők leszünk, és igen ez a pocaklakó velünk marad :) Még szegény család elől is titkolóztunk egy kicsit...Most meg akkora az öröm, hogy ők is izgatottan várják az unokát :)

      Nagy ölelés : Klárikiwi

      Törlés
  3. Kedves Klári és Péter!
    Gratulálok a kis hölgyhöz! :) Nagyon sok boldogságot, jó egészséget és további kellemes babavárást kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kormi:) Nagyon szépen köszönjük a jó kívánságokat:) Nagy ölelés: Klárikiwi

      Törlés
  4. Jaj de jo!!! Szivbol gratulalok. Gomboc van a torkomban meg minden, orulok nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Scarpetta:) Nagyon szépen köszönjük...:) Alig várom, hogy lássam mit is hoztunk össze :) Még mindig a fellegek között lebegek és boldogság van ezerrel :) Puszi, nagy ölelés : Klárikiwi

      Törlés
  5. Klari, hat ez FANTASZTIKUUUUUUUS, ha most tehetnem nagyot sikitanek oromomben az irodaban :) De azt hinnek megorultem. Hatalmas es szivbol jovo gratulacio, a legeslegjobb kimenetele lett a varakozasnak, es fantasztikus dolog ez. Jajj nagyon orulok, legyen aldott, boldog karacsonyotok, a boldog uj es oev mar garantalt. Vigyazzatok egymasra tovabbra is es csodas varakozast kivanok. Sok puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Juanita :) Köszönöm, hogy velünk örülsz....Izgi hetek vannak mögöttünk, és még izgalmasabb előttünk :) Egy álom válik valóra.....


      Jó hogy írtál, már sokat gondoltam rád-rátok, hogy vagytok a szomszédban :) Régen írtál, de örömmel olvasom, hogy van munka, és remélem minden úgy alakul ahogy elterveztétek....Remélem jól telt a karácsony, és sikerült kicsit pihenni.....Nagyon puszillak, ölelés : Klárikiwi

      Törlés
  6. Ohohoh! Hát ez aztán a hír! Megérte betérni ide! Régóta nem olvastam blogokat, de most majd rendszeresen benézek Hozzád. S hogy már félidőben vagy, ez még csodásabb, s bizalomra ad okot. Hajrá Klári és a Baby!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Gionetta :) Köszönjük szépen a gratulációt :) Szuper ajándék ez a baba:) Nagyon-nagy az öröm...Az elején még izgultunk, még a családnak is akkor mondtuk el, mikor már biztos volt minden, hogy jól alakulnak a dolgok....És nézd repülnek a hetek most vagyunk 22 hetesek.... :) Alig várjuk, hogy lássuk, hogy mit is hoztunk össze....

      Hogy vagytok? Remélem igy év vége fele nektek is volt időtök kicsit pihenni :) Boldog Új Évet Kívánok nektek :) Nagy ölelés: Klárikiwi

      Törlés
  7. Szia!
    Eddig csak zugolvasod voltam és NAGYON NAGYON drukkoltam hogy egyszer egy ilyen bejegyzést olvashassak.Én egy hat honapos kislány Anyukája vagyok aki itt potyogtatja a konnyeit(igy ismeretlenul) hogy SIKERULT!!Gratulálok!!!
    Jo egészséget és minden jot és lelkesen olvaslak ezentul is:)


    Üdv:Melánia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melanie :) Köszönjük szépen a szurkolást, nagyon jól esik....Szeretem volna megosztani veletek, mi is történik, mert fontosnak tartom, hogy elmondjam, hogy ha bár voltak szomorú pillanataink, de azt hogy valaha babánk legyen nem adtuk fel...És sokat köszönhettek a doki bácsimnak, aki szépen helyre rakott :) Remélem ha valaki olvassa majd a történetünket, erőt tud meriteni belőle....

      Gratulálok a kislányodhoz, vigyázzatok magatokra....És nagy ölelést küldők nektek :) Klárikiwi

      Törlés
  8. Haho. Picit eltuntel, remelem minden rendben veletek. Gondolom keszulodtok szorgosan, azert irj egy par sort ha lesz idod. :)

    VálaszTörlés