Owhiro Bay....Délutáni kirándulás...

Péterem úgy jött haza, hogy öltözzek, lemegyünk az egyik partrészre és fotózkodunk egy kicsit. Én is, ő is viszi a gépét, és sétálgattunk, fotózgatunk egyet.

A választásunk végülis arra a partrészre esett ahová én az idősekkel mentem ki. A neve Owhiro Bay:)

Most hogy meglett a kocsi, sokkal könyebben mozgunk, és nem is beszélve az időról, hamarabb tudok megtenni távokat.

Délelőtt nagyon szép idő volt, délutánra elkezdtek gyűlekezni a felhők, de maga a látványon nem rontottak. Csodás panoráma tárult elénk.

Sétálgatás közben, meg is jegyeztem Péternek, hogy soha nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen gyönyörű helyen fogok lenni. Még mindig néha olyan mintha álmodnék....

Remélem majd egyszer meg tudom mutatni ezt a csodát a családomnak is. Remélem....


Ahogy hazajöttünk, rögtön átnéztük a képeket. Péter mondta neki kell egy kis idő még átnézi rendesen, és posztolhatja őket....


Én tegnap megcsináltam az útómunkát, kiválogattam, letöröltem ami nem úgy sikerült....


És ime az eredmény:)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése