Meglepetés Cathytől és az időseimtől....:)

Sokszor irtam már az önkénteskedésemről. Azt is sokszor irtam nagyon fontos nekem. Szeretek ezekre a kirándulásokra menni, sok új helyre igy jutottam el. Cathyvel, aki ezeket a kirándulsokat szokta szervezni szoktunk fényképeket csinálni ezekről az utakról.


Bent az otthonban van egy nagy falrész ahová a fényképeket szoktuk kirakni, igy a családtagok mindig meg tudják nézni merre jártunk. Aztán bekerülnek egy albumba, igy is emlékezve a csodás pillanatokra....


Cathy szólt, hogy mielőtt elmegyek, menjek be hozzá. Egy hatalmas sütivel várt. Gyömbéres-csokis sütivel. Amit az időseim sütöttek. Minden héten sütnek valamit, és mindenki kiveszi a részét a folyamatból. Nagyon édesek és lelkesek.


Nagyon örültem a sütinek, az egyik főnőnér azt hitte, hogy szülinapom van, mondtam nincs, de szerencsés vagyok, hogy ilyen finom sütit kaptam....


Este Péterrel megkósoltuk. Csináltam hozzá finom kakaót. Ez volt a vacsink:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése