Szombat éjjel egyedül...

Egyedül vagyok. Péter most szombat estétől- vasárnap reggelig dolgozik bent a cégnél. Nagyon fontos neki, sokat foglalkozott az előkészületeken, hogy ma éjjel minden simán menjen. Remélem így lesz.


Én úgy döntöttem megvárom, virrasztok vele, és majd ha hazajön, akkor alszunk együtt. Nem tudok nélküle aludni, vagy ha sikerül is akkor is fél álomban lebegek. Ez amolyan "bimbiózis", ahogy mi hívjuk.

Mostanában sok filmet nézzek. Hugim ajánlott egy oldalt, ahol sorozatokat nézhettek. Amolyan sorozat függő vagyok, nehezen is tudom abbahagyni a sorozat nézést, ha már elkezdtem valamit. Most egy izgalmas sorozatot nézek. A címe: Fringe-Rejtély. Az utolsó évadjánál tartok, nagyon izgi, annyi minden történt benne, mintha egy tíz évados sorozatos lenne. De sajnos nem az, csak öt évad.

Szóval a terv ennek a sorozatnak a befejezése amig várakozok. Kíváncsi vagyok fent birok-e maradni. Ahogy mondani szoktam, öregszem.... Szóval majd elválik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése