Lustaság világnapja :)

Ma megtartottuk a lustaság világnapját. Na, nem mintha lenne egy ilyen ünnep. De mi ma pihentünk rendesen. Rá is fér Péterre. Én mint Péter managere, figyelnem kell arra, hogy hogy van, mennyire fáradt, milyen a lelkivilága. Most meg pláne tudok rá figyelni, hogy idő milliomos vagyok.

Így hogy nincs igazán napi rendem, el is szoktam a napi rutinoktól, össze-vissza alszom. Most is pl: Péter itt alszik mellettem, míg én nagyban kukorékolok. És kérem szépen nem is aludtam délután. Ez azoknak szól, akik ismernek, hogy mormota vagyok, imádok aludni.

Mai napunk: reggel 10-ig aludtunk, ágyban megittuk a reggeli kávénkat, majd sorozat nézés, beszélgetés, játék délután 2-ig, majd kis vásárlás, és utána megint pihi....Péter a gépén játszott, filmet nézett, én is a sorozatomat néztem. Most épp Star Trek Enterpriset nézek. Este kis munka volt Péternek, családdal való beszélgetés, és ezek után jött a lefekvés ideje. Csöpke az esti sétánk után be is fészkelte magát az ágyacskájában. Egész este a szúszogását hallgattam.


Most épp csönd van....sötét...éjszaka....


Kellemek az ilyen napok....Szeretem....


Otthoniaknak szép napot kívánok....Akik a világ ezena felén vannak, azoknak meg jó éjszakát :)


2 megjegyzés:

  1. Igazán lehetne Lustaság Világnapja is! Nagyon jó ez a kép!
    Kellenek az ilyen napok az ebben a felgyorsult világban!:-)

    VálaszTörlés