Szülinap

Mostanában,úgy vagyok a szülinapokkal. Hogy igenis rendesen meg kell ünnepelni, és hiszek abban, hogy azon az egy napon bármi megtörténhet.

Egy kicsit el lehet merülni a barátok, a család szeretetében, és el lehet gondolkozni, mi is történt egy év alatt. Mik a következő tervek.

A másik amit erről az egészről gondolok, hogy szülinapi tortának és gyertyának muszáj lennie.Mindenki megérdemli, és mindenkinek lehet egy kivánsága az ő "saját" napján.



Pétertől megkérdeztem, hogy mit szeretne enni az ő "nagy"napján. Mint mindig amikor ezt kérdezem, akkor ezt a választ kapom:"currys csirkét".....Otthon valahogy sose használtam a  curry fűszert, de mióta itt vagyunk, sok curry dolgot csinálok....


A terv egyszerű volt, délelőtt bevásárls, délután főzés....

Péternek torta helyett, muffinokat gyártottam. Csokis-babánosat, és abba szúrtam a gyertyákat:) És még sikerült róla képet is elcsipnem, hogy elfújja a gyertyáit. Szóval nyugis, szülinapi este volt, egy interjúval közbeékelve, de erről majd később...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése