Mai feladat teljesitve.....

Felhős napunk volt ma.Ideális nap arra, hogy végre egy kicsit leüljek angolozni. 2 hete nem járok az angol tanfolyamra. Nagyon hiányzik. Nemcsak azért, mert napi rutint adott, hanem hiányoznak a "sorstársak", akikkel együtt kezdtük el, eme rögös úton járni.

Azt hiszem egyébként elérkeztem az angol tanulás második fázisához. Miszerint, most, hogy kezdek meg-megszólalgatni.Megijedtem. Az első fázis az volt, hogy mivel nem értettem szinte semmit, és nem is beszéltem nagyon, igy beletörödve sorsomba, tudtam ennyi és kész. Nem erőltettem a dolgot. Most, hogy elkezdtem beszélni egy kicsit, meg egyre több társasági életet élünk, mondhatni megint megálltam a "stop" táblánál, és se előre se hátra. Mintha az agyam megálljt parancsolt volna, hogy jó-jó, elkezdtek működni az agytekervények, de ne sietessem a dolgokat....Szóval állok, mint szar a gazban és várom a  további eredményeket....Persze most jön a 3. fázis. Vagyis hogy el szeretnék menni önkéntes munkára.

Visszatérve a mai angol tanulásomra. A mai program az volt, hogy a meglévő önéletrajzom mellé, egy kisérő levélkét irjak, amolyan bemutatkozó levélke, amiben kifejtem a hideg tényeket, és egy kis betekintést mutattok, ki is az a Klári. Mivel foglalkoztam eddig, mit tanultam, milyen helyeken voltam gyakorlaton.

Péternek a mai feladata az volt, hogy nézzük át együtt, javitsuk a hibákat. Nagyon édes fiú, iszonyat sok támogatást kapok tőle. Szerinte fejlődőképpes vagyok. Egyenlőre én ezt nem érzékelem, de ez maradjon köztünk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése