Cable Car-Botanic Garden-Waterfront

Ma hazafele a munkából jó időben sétálva, arra gondoltam, hogy alvás helyett egy kis kirándulást kéne csinálni. Mostanában a nagy munkámban elfeledkeztem, vagy is inkább túl fáradt voltam egy kis kikapcsolódásra.

De arra jutottam, hogy muszáj talánom egy kis időt a kikapcsolódásra, az új élményekre, a találkozásokra, és a táncra....Mert szeretem a munkám, és néha tényleg csak aludnék, de azért jöttünk erre az új helyre, hogy egyrészt megtanuljunk élni. Megtanuljunk újra élvezni a szabadidőt, és hasznosan eltölteni.

Pénteken az önkénteskedésem miatt jöttünk ide Cathyvel és az idősekkel. Elmentünk a Cable Car végállomásához, és onnan néztük a városra. Onnan különboző ösvényeken keresztül, be tudod járni a Botanic Gardent és ott található a Cable Car múzeum és az Observatórium is. Ma Pétert is elhoztam ide, hogy innen nézzük meg a ezt a gyönyörű várost....:)

De a szavak helyett, jöjjenek a képek, majd ők mesélnek helyettem is:) A figyelmet felhivnám még mindig tél van:), és ilyen szinek, virágok találhatóak itt:)
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése