Angol sapka:)

Tegnap angol órán egy kis nyelvtan tanulása közben, a tanárnő az egyik osztálytársamnak mondta, akin sapka volt, hogy vegye le az otthon tanult nyelvtan sapkát és vegye fel az angol sapkát:)

Egyik nehéz  résznél elővettem a táskámból a sapkámat és felhúztam:)

Tanár néni kérdezte, hogy mit csinálok, fáradt vagyok, mennék már haza?:)

"Tanár néni mondta vegyük elő az angol sapkát és gondolkodjuk angol aggyal:)" Én megtettem:)

Merthát szófogadó kislány vagyok:)


A következő egymással beszélgetős feladatnál odajött hozzánk a tanárunk:) és mondta milyen érdekes nézni minket a Spanyol leányzóval, hogy gesztikulálunk ezerrel, élvezzük a beszélgetést, ráadásul én sapikámban ülve, gondolom csodás látvány lehettem közben:)

Jót kuncogtunk:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése