Fried Bread alias Lángos készités:)

Drága Eni meghivott minket egy szuperszonikus estére,Anitával és Tibivel a városban találkoztunk, és együtt indultunk Eniékhez. Eni egy csupasziv leányzó aki legalább tized magával lakott, egy hatalmas családi házban. Olyan a hangulat mintha egy koliba érkezne az ember, sok ember kis-nagy helyen is elfér.
Olyan kultur sokk ért amit eddig ennyire intenziven még sose nem éreztem:)
Hihetetlen jó hangulat uralkodik a házban, volt spanyol, német, koreai, kiwi, ir  stb. fiatal, meg persze mi magyarok. A terv az volt, hogy megmutatjuk mi az a Magyar Lángos:) Nem is a  szimpla lángos, hanem a Sajtos-Tejfölös Lángos:),jó sok fokhagymával:)

Eni megdagasztotta a tésztát, közben Anita, úgymond folytatva a "munkáját", csinált nekünk isteni kávét...Nikaraguai kávét....valami fenséges volt, könnyed, habos, isteni izű kávé. Igazság szerint még soha nem ittam ilyen finom kávét. Kettő le is csúszott az est folyamán:)

Kimentünk a szabadba, ott sütöttük meg a lángosokat, azt kell mondjam, hihetetlen sikerrel. Ahogy sült,úgy fogyott....Mindenkinek nagyon izlett. Már sütés közben azon gondolkoztunk, legközelebb mit kéne majd csinálni:)

Nagyon jól éreztük magunkat, beszélhettem....Nemcsak magyarul, hanem angolul, néhány mondatot németül, és egy két szót spanyolul....:)Azt nem állitanám, hogy mindent értettem, meg szememmel, mindig kerestem valakit, egy kis segitségre, ha nem tudtam egy-egy szót.

Összegezve: Nagyon jó este volt, mosollyal a számon aludtam el....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése