Megint itt a December....

Nektek nincs olyan érzésetek, hogy rohan az idő.....Hihetetlen de megint elérkeztünk a Decemberi hónaphoz, az év útolsó hónapjához....


Izgalmas megint elment egy év, és következik szép lassan a 2013-as év. Kinai horoszkóp szerint jövőre a Kigyó éve lesz.


Idén sokkal nagyobb kedvvel készülődöm a Karácsonyra. Ez lesz a második Karácsonyunk itt ezen a csodás szigeten. Bár itt elkezdődött a nyár, ma kifejezetten a ronda, esős időnk volt, amikor a lábújjadat se raknád ki a takaró alól:) Szerencsémre ma nem kellett mennem dolgozni.


De a Karácsonyra visszatérve, idén nagyobb a lelkesedésem, elhatároztam, megpróbálok igazi hangulatot keriteni. Ennek örömére rávettem Pétert menjük el vásárolni egy műfenyőt. Láttam az egyik bevásárló központban, hogy 50%-al olcsóbban árulták a fákat, meg a diszeket. És mivel most már van kocsink igy sokkal könnyebben tudunk mozogni....


Tudom, tudom, fújj, fújj műfenyő, de úgy voltam vele, mivel itt nyár van, decemberben, ezért nem vennék igazi fenyőt, szegények, biztos rosszul érzik magukat ebben a  melegben, és könnyebben ledobják a tüskéjüket.


És már vettem főzös újságot is, valami finomat kénne főzni, még nem tudom mit, de valami finomat....:)

Hamarosan lesz az idősek otthonában is Karácsonyi Party az időseknek, nagyon várom. Ez lesz az első Karácsonyom velük....Készülődöm, arra gondoltam Cathyt meglepem egy karácsonyi cd-vel, és csinálok az asztalokra diszeket....


Itthonra elkészitettem az Adventi koszorúnkat, vasárnap meg is gyújtottam az első gyergyát....


Tavaly Péter cégének a Karácsonyi Partyja az állatkertben volt, most úgy néz ki idén is kibérelik. Ami azt jelenti délután csak Datakomosok és családjaik lesznek, nagy svéd asztalokkal, fagyival, italókkal, állatkert nézéssek, és gyerekeknek arcfestéssel.Nagyon jól éreztük magukat tavaly.

Sőt nekem is lesz kollegákkal egy vacsorám, ahová Pétert is viszem magmmal. Egy hajóra megyünk vacsorázni, nagyon várom. Kiváncsi vagyok....

El is kezdtem már Karácsonyi dalokat hallgatni, meg is mutattom az egyik kedvencemet....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése