Belső gontolataimra kapott válasz....

Azt hiszem a rágódásaimra megjött a válasz... Tegnapelőtt volt megbeszélésem a fő-fő nővérrel az első egy évemről....Hova jutottam, hogy állok, miben kell javítanom....


Az elejével a beszélgetésnek nem is volt problémám, a végén annál inkább. Csalódottan jöttem ki....


Elmondtam az értékelésem után őszintén a dilemmámat miszerint arra gondoltam szeretném képezni magam, hiszen egy éve itt vagyok, és ez fontos nekem, másrészt szeretnénk továbbra is gyerekeket... Kérdeztem Helen véléményét, mit gondol az eddigi munkámról, és hogy látja készen vagyok-e a továbbképezésre...


Ráadásul sajnos különböző okok miatt nem sikerült befejeznem a betanulásomat a felső szinten, ami  kórházi rész inkább....


Mondta hogy elégedett a lenti munkámmal, és továbbra is lent kiván rám számítani.... A szakmai tanulásomat meg egyenlőre nem javasolja, mert még nem tartja megfelelőnek az angol szintemet....


Elkedvetlenedtem, sőt sírtam ez után. Nem azért mert visszautasítottak, hanem azért mert esélyt se kaptam, nem bizik még bennem, hogy meg tudnám tanulni....Kicsit úgy érzem mintha egy kis remény sugárt vettek el volna tőlem....

Igyekszem nagyon keményen dolgozni, igyekszem néha erőmen felül, hogy bizonyítsak...És hát valljuk be nem könnyű, nem könnyű hiszen egy idegen nyelven kell érvényesülnöm egy idegen országban.....


Szomorú vagyok, és nem sokat aludtam, jó is volt, hogy nem kellett mennem dolgozni.....

Kicsit úgy érzem, hogy arra jó vagyok, hogy megcsináljam a rám bízott feladatokat, hogy jó vagyok, mert mosolygok és kedves vagyok, jó vagyok, mert ha kell bemegyek szabadnapomon, és csinálom a dolgom....De arra nem vagyok jó, hogy habár lelkes vagyok, tanulhassak, tanítsanak, arra nem vagyok jó, hogy a saját szintemnek megfelően képezzem magam.....Ezt vették most el tőlem.....


Jövő évi célként az első helyeken az angolom javítása áll, azáltal, hogy folytatom tovább a tanfolyamaimat.... A következő pont hogy tavaly 10 tréninget csináltam meg, tehát idén minimum 10-et kell megcsinálnom vagy annál többet, az utolsó pontként a szakmai továbbtanulásom, ACE program elkezdése áll, amit majd akkor átbeszélünk újra....


Az irásos jellemzés a következő:


"Klara is a very caring worker who caries out her duties with great care. English is her second language but she does manage to communicate very effectively with the residents and staff. It is a joy to have Klara as part of the team. She is very reliable and always neat and tidy...."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése