Keresztapáéknál...:)

Apu és a keresztapám ezer éves barátok. Régóta ismerik egymást, és tudom ha találkoznak, akkor olyan sztorizásba kezdenek, hogy alig bírják abbahagyni....


Mikor még otthon voltunk Új-Zélandon apától jött a hír, hogy keresztapa megbetegedett. Miután kiderült én is jövök haza, elhatároztam, hogy meglátogatom keresztapáékat. Régen láttam őket, bár apu révén mindig, mindent tudtam róluk.

Péter is mondta szívesen eljönne. Hogy pontosan fogalmazzak azt mondta "azért illik megmutatni magam..."

Pénteken este érkezett meg Péter Pécsre. Szombat reggel indultunk is Győr mellé. Kora délután érkeztünk meg.

Keresztapáék elvittek minket ebédelni. A közelgő Márton nap alkalmából, libából készült ételeket szolgáltak fel. Innen is csókoltatom Kati és Gábor kezeit.

Csodás éttermük van, amolyan családi hangulatú, kedves vendég látással, csodás történetekkel, tökéletes ételekkel-italokkal. Az ételekhez Gábor Villányi új bort kínált. Szívem megtelt melegséggel. Keresztapa mondta én legyek a bor kóstoló. Elégedetten mondtam, nagyon finom, felszolgálhatja Gábor:)

Menü:

Leves: Liba leves zsemle gombóccal

Fő étel: Sült Liba, párolt vörös káposztával, krumpli krokettel

Desszert: Vörös szőlős-mazsolás rétes

Mondanom se kell, de nagyon jól laktunk. A finom ebéd után még sokáig beszélgettünk.

Köszönettel tartozom keresztapukámnak, Zsuzsinak és a lányoknak a vendéglátásért. Nagyon jól éreztük magunkat. Nem tudom leírni elégszer hogy milyen kedves fogadtatásban volt részünk, és hogy milyen jó volt találkozni, beszélgetni....



És jó érzés, hogy tudom keresztapa a legjobb kezekben van. A lányok nagyon vigyáznak rá....:)

A második nap elmentünk egy kicsit sétálni, a haza út előtt....Mutatom a képeket, a csodás tájat:)








Apukám és Péter
 





















 
 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon szeretek fotózni, igy is emléket állitani egy-egy szuper napról :)

      Törlés