Süni mentés....

Éjszaka óta esik.A délutáni sétánk után, kimentem, hogy megnézzem a paradicsomainkat, hogy vannak az esőtől és a széltől....Ahogy hordtam be őket fedett helyre. Észrevettem a lefolyó aknában egy kis gömböcöt. Közelebbről megnéztem, egy kis sün volt... Az akna teteje el volt törve és a rések között valahogy bemászott szegénykém. Nem mozgott. Leszedtem a fedeleket, és kivittem egy törölközött, hogy azzal fogjam meg. Éreztem, hogy a kezeim között mozog kicsit. Felsóhajtottam....


Egy üres dobozt, gyorsan összeraktam, és törölközőstül beraktam a dobozba, hadd melegedjen meg. Közben gyorsan a gép elé ültem, hogy megnézem az állat menhely telefon számát, elérhetőségét.

Pétert hívtam mi történt....Visszahívott, hogy irt a nevemben és kérte, ha tudnak menjenek ki a süniért. Ezután megnéztem a sünit, hogy hogy van. Élete már mozgott....Habár kicsit véres volt a törölköző, reménnyel telített el, hogy látom a fejecskéjét.....


Elkezdtem böngészni, hogy a sünök, mit esznek, isznak. Nem tudom mióta volt az aknában, és csak arra tudtam gondolni, hogy még jó hogy nem mosogattam, így nem került több víz a lefolyóba....


Adtam neki friss vizet....


Fél órával, hogy Péter e-mailt irt. Kijöttek az SPCA-től. Elmeséltem, hogy hol találtam a sünit, mit érzékeltem, hogy lehet. A hölgy nagyon kedves volt, megkérdezte, hogy elviheti-e magával a  dobozt és a törölközőt. Mondtam, hogy persze. Megkértem, hogy tudna e szólni, hogyan alakul a süni sorsa. Megígérte, hogy majd ír egy e-mailt....


Nagyon hálás vagyok, és nagyon köszönöm az SPCA-nek, hogy ilyen gyorsan kijöttek.....Kezem-lábam remegett, és csak abban reménykedem, hogy még időben megtaláltam szegény sünit. Remélem felépül és jól lesz....


Még eddig nem kaptam  hírt róla, de ha tudok valamit, majd mesélem tovább, hogy alakult a süni sorsa....

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon kedves dolog volt, remelem jol van a süni, es felépül. Hozzank is jartak meg Mo-on, rendszeresen ropogtattak a cicaknak kirakott szarazeledelt estenkent a teraszon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Juanita:) Remélem én is hogy jól van, és időben találtam meg....sajnos még nem kaptam róla híreket:(

      Remélem jól vagytok:) ölelés

      Törlés
  2. A sün kb egyenlő a kártevővel itt NZ-n:
    http://www.doc.govt.nz/conservation/threats-and-impacts/animal-pests/animal-pests-a-z/hedgehogs/facts/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Balázs, lehet hogy itt, kártevőnek számit, de én csak azt láttam, hogy egy állat bajban van, és segiteni szeretnék neki....nehezen viselem ha szenved egy állat.... igyekeztem legjobb tudásom szerint megmenteni, cselekedni....

      Törlés