Péntek: jó társaság, fini vacsora, romantikázás kettesben.....

Woooow micsoda pénteki nap:)

Péntek reggel: jön föl a napocska

Péntek este: kezd sötétedni....


Még mindig pörgők a tegnapi nap után. Mert hogy a reggel és a délelőtt még álmoskásan telt. Kellett is egy fini csirke leves, amolyan vietnámi módra az angol órám után. Ami meghozta az erőmet. Hazaérve aludtam is egy nagyot az én kiskutyámmal.

Utána egy laza kis séta, fürcsi....És újra úton voltam be a városba Péterékhez. Pétereknél a péntek délután úgy néz ki, hogy délután 4- óra után egyszer csak kinyitódnak a hűtők, és előkerülnek a sörök, és a borok, mindenki kis csapatokban beszélget, vagy elvonulnak a  konyhába, ahol valahogy teljesen véletlenül bekapcsolódik a dvd lejátszó :), és fantasztikus hangulatban elkezdődik, a hétvégére való hangolódás.


Ezer éve nem voltam a városban péntek este. Mikor mentem be, már sötét volt, a belvárosban, telis-tele emberek. Mindenki szépen kiöltözve, vidáman sétálgattak.

Mikor Péterékhez értem, már Péter kezdett is mesélni, hogy képzeljem, van itt egy magyar lány, Daniéknál fog aludni (Dani is Datacomnál dolgozik), és hogy itt van Dani felesége és babája is. Tudtam, itt jó este lesz. Bemutatkoztunk Orsival, és mondta mi vagyunk az első magyarok, akikkel találkozott Új-Zélandon.....Hihetetlen jófej csajszi....Orsi otthon ügyvédként dolgozott, és volt egy nagy álma, hogy ide szeretne jönni, a világ eme felére, élményeket szerezni. Ezért több éves szervezés után útra kelt.....Most éppen itt van pár napig Wellingtonban, majd megy le a déli szigetre, majd megy át Ausztráliába, Balira, és még ki tudja hol áll meg:)

Szóval mi csajok elkezdtünk beszélgetni....Egyszer csak azt vettük észre, hogy a fiúk kezdenek, vissza- vissza szivárogni:) Nálunk jobb volt a hangulat:)

Este együtt elsétáltunk a vonat állomásra, ahol búcsút intettünk egymásnak. Megvoltak  a "nagy ölelések", a "vigyázz magadra", és "itt és itt majd találkozunk" mondatok:)


Mi Péterrel felmentünk a busz állomásra....., hogy hazamenjünk.....De aztán úgy gondoltunk, ezer éve nem voltunk sétálni kéz a kézben, telihold van, ráadásul szélcsendes este volt....Így neki indultunk az éjszakának. Jót beszélgettünk, közben azon gondolkodtunk, hogy be kéne ülni valahova, kezdünk éhesek lenni.....


Péter régóta kinézett egy új Fish n Chip-eset, ahol te magad választhatod ki a halat, mit szeretnél enni, és a krumplit is, milyen formán szeretnéd kisüttetni.....Sajnálatunkra, pont zártak, de volt még egy ötlet a tarsolyunkban..... Elmentünk egy olasz pizzázóba, amit Péter nagyon dicsért nekem.....


A kiszolgálás fantasztikus volt, amolyan igazi olasz stílusú.....Jól éreztük magunkat, és nagyon jól laktunk.....Én egy finom pizzát ettem....Péter paradicsomos tésztát választot.....





Egy biztos, ide még vissza kell térnünk, rég ettem ilyen finom pizzát:) Grazias Pizza Napoli:)

2 megjegyzés:

  1. Jajjdejó, jajjdejó!
    Puszi Nektek!
    O.
    (Én meg itt: www.hortobagyirantottvombat.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi:) remélem jól vagy:) Ha jössz visszafele szólj ám:) Vigyázz magadra....sok pussz:)

      Törlés