Kis év végi összegzés....

Decemberben megérkezett a nyár...Na nem úgy, hogy hirtelen meleg lett és úgy is maradt...hanem amolyan, "szeszélyes" nyárként....Többet esett az eső , mint sütött a nap....

Még mindig rá tudok csodálkozni, hogy igen  itt nyár van decemberben, most van nyári szünet az iskolákban, és ahogy minden évben, most is kiürült a város....A családok most mentek el nyaralni, és december végén a közintézmények, bankok is bezártak....Üres a város, nyugalom van, csak a turisták sétálgatnak az utcán.

És közben jött a karácsony is :) Idén nem volt karácsonyi hangulatunk Péterrel...Persze díszítettünk fát, csináltam adventi koszorút, több karácsonyi buliban voltunk...De azt hiszem, a mi izgalmas karácsonyunk majd jövőre kezdődik, amikor is már jön egy baba, akinek ezután a  világ legjobb karácsonyát szeretnék összehozni, együtt megélni....


A városban megjelentek a karácsonyfák, a karácsonyi díszek.... Ahol az angol órám szokott lenni, abban a kávézóban is több cég, intézmény felállította a maga karácsonyfáját...Nagyon hangulatos lett a kávézó:) Volt ott mindenféle fa, valakik kávés poharakkal díszítették fel, valakik homokozó szettel díszítették a fát, és volt akik a hagyományos díszeket használták, különböző színekben :)



Az időseim is megtartották idén a saját maguk karácsonyi partiját...Cathytől kaptam is a meghívott, hogy várnak szeretettel...Nagyon jól esett....Az utóbbi hónapokban nem voltam önkénteskedni. Mikor megtudtam , hogy várandós vagyok, úgy döntöttem, hogy mindent megteszek azért, hogy vigyázzak magamra és a babára, ezért szóltam sajna nem tudok menni....Persze látogatóba időközönként bementem...Mindig jó bemenni, olyan mintha haza mennék kicsit...Jó érzés, hogy mindig örömmel látnak a kollégák, Sue a manager, és az időseim....Szeretek velük lenni....

Nagyon édesek, ilyenkor decemberben együtt sütnek, készülnek a karácsonyi partira...Mindig izgatottan várják, hiszen, ilyenkor a családjaikkal, barátaikkal, és a  kollégáimmal együtt ünnepelnek....Egy délutánt együtt töltünk, ahol Cathy bemutatja az önkénteseket, Sue egy kis beszédet mond, és minden évben készül egy kis videó összeállítás a kirándulásainkról....Ilyenkor azokról is meg tudunk emlékezni, akik már nincsenek közöttünk, együtt nevettünk, könnyezzünk, ahogy nézzük a videót....


Idén egy gyerek kórus is részt vett az ünnepségen. Az időseim arcán csupa-csupa mosoly volt, ahogy nézték, ahogy a gyerekek előadták a műsorukat.....

Cathy nekem is megköszönte az önkénteskedést....Kaptam finom csokit, kedves szavakat, és egy kis személyre szóló levélkét....Meghatódtam...Zavarba jöttem....És nagyon megköszöntem....Hiszen ezek az élmények engem is gazdagabbá tettek....


Büszke vagyok Péterre is...Év végén jelentkezett egy új pozícióra, amit sikeresen megkapott....Így ahol eddig csapat tag volt most team leader lett, csapatfelelős....Sokat gondolkodott, hogy jelentkezzen -e a pozícióba, amikor megtudta, hogy Carlo, a team leader-re elmegy... Péter szeret technikai ember lenni, de azért is vállalta el, hogy ami a gyengéi, azokat most megerősítse... Tényleg, el se tudom mondani mennyire büszke vagyok rá :)

Idén a karácsonyi bulijuk a Te Papa Nemzeti Múzeumban volt....Csodás este volt, nagyon hangulatos....Több szintet megkaptunk....Az alsó szinten volt, a tánc tér és a színpad, svéd asztalos megoldással....A következő emeleten volt egy kis bár rész, székekkel-asztalokkal, hol nyugodtan le lehetett ülni, beszélgetni....Ezen a szinten is volt svéd asztal....Amolyan terülj-terülj asztalkám...

Az este szuper hangulatban telt, mindenki jó kedvű volt, és ahogy alkohol fogyott, úgy lett tele a tánc tér is...Ezer éve nem táncoltam, most volt lehetőségem...Mivel Péter nem szeret táncolni...az oldal vonalról nézett minket, és vigyázott a táskákra :)


És meg kell említenem még egy fontos karácsonyi bulit....Egy éve, hogy Anikóék itt laknak az utcánkban...Így amikor tehetjük együtt vagyunk, összejárunk....Karácsony alkalmával, úgy döntöttünk, hogy együtt főzünk, vacsizunk.... Nagyon jó kis este volt...Öröm volt nézni, Dani csillogó szemét....Megbeszéltük, hogy nem ajándékozunk, de mondtam Anikónak, Daninak veszünk valamit, mert ha karácsony, akkor annál jobb dolog nincs, mikor látod, hogy a gyerekek, milyen izgatottan csomagolják ki az ajándékaikat, hogy örülnek nekik....

Péterrel repülőt vettünk, ami beszél is.... :) Tudom tudom, aki zenés, beszélős ajándékot vesz, az majd nagy valószínűség szerint vissza fogja kapni.... :)

És elérkeztünk a Szilveszterhez....Mi most csak nyugisan itthon ünnepeltünk....Filmet néztünk, családdal beszélgettünk.... Jól esett együtt lenni.Péterrel....A sok nyüzsis nap után, csöndesen, összebújva zártuk a napot :) Na meg gyerek pezsgővel....

Beszélgettünk, hogy szuper évünk volt, sok minden történt, és jó érzés, hogy tudjuk a következő még izgalmasabb lesz....

Remélem nektek is jól telt a szilveszter....Kívánok nektek Sok Boldog Új Évet....Kívánnom legyen még szebb, még jobb, még érzelmesebb mint az előző....Köszönöm hogy velünk vagytok...Köszönöm, hogy olvastok....Köszönöm, hogy egy kisebb családdá nőttünk ki :) 

És íme a mi legjobb pillanataink :)




2 megjegyzés: