Köszönjük, jól vagyunk...

Köszönöm az érdeklődést, megvagyunk.... esküszöm.... csak kicsit fáradtkásan. Péter ezerrel pörög a munkahelyén...izgalmas időszakot él meg, új pozíció, új kihívások, és annál is több munka és felelősség...

Én meg az álomszúszék és ébren levős állapotomat váltogatom...Közben meg azt vesszük észre, hogy a hetek csak úgy telnek....

Régen írtam....még Péter is rám szólt, hogy mi a helyzet, tessék már kicsit írni....

És hogy mi is történik velünk: a pocakom elkezdett nőni, eddig egész jól tudtam mozogni.... tegnap is besétáltam a városba a hegyen-parkon keresztül....Azt mondogatom, amíg ezt meg tudom tenni, addig nagy baj nincs :) Lili baba növekszik, épp ma megyek doki bácsimhoz, hogy megnézzük, mennyit nőtt a pocaklakónk, milyen eredménye lett a cukorterherheléses vérvizsgálatomnak:) Alig várom, hogy lássam Lili babát, merthogy érezni igen erősen érzem....rendesen rúgós a kiscsaj, jó kis lábai vannak :)

És közben voltam IELTS nyelvvizsgázni is...Hát nem mondom, jó be voltam "szarva", ezer éve nem vizsgáztam...és mikor kijöttem a vizsgáról, teljes kétségbeesés fogott el, hogy ez azt hiszem nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna....Elfáradtam a nap végére...Épp az eredményét várom, hogy hogyan is sikerült....20.-a fele kapok rá választ....

Hétvégén meg elkezdtünk a szülésre felkészítő tanfolyamot...Izgi volt, sok videót néztünk, 11 pár volt még rajtunk kívül....2 midwife tartja....Mi a sűrített változatot választottuk, ami szombatonként van, mert Péter hétköznap nem tud elszakadni a munkahelyéről...Mindenképp szerettünk volna elmenni egy ilyen tanfolyamra, merthogy hát csak kezdő szülők vagyunk, tele félelmekkel, izgatottsággal....

És szombaton hazatért a második fogadott fiúnk is....Ákossal, vagy ahogy más blogban szerepel Á-val Orsi révén ismerkedtünk meg. Ketten átutazták Ausztráliát, majd Balit. És utána átették székhelyüket ide Új-Zélandra....Ákos egy hetet töltött velünk, ahogy fogalmazott, itt nálunk a szanatóriumban újra erőt gyűjtött, és ment tovább útjára....és most hónapokkal később hazatért hozzánk, barátaival, akikkel épp átutazzák a Déli-szigetet....

Jó volt látni, jó volt együtt lenni....Sajna a vendég ágyunkat már eladtuk, így szegények a földön aludtak-hálózsákban....Finomat ettünk Péternek köszönhetően...És elmentünk együtt A hobbitok és tündék nyomát követni...Eljutottunk a Weta kiállításra....Vagyis csak a szuvenír boltig , merthogy minden jegy elkelt a kiállítás látogatásra...Sok csoport volt aznap...Bár a fiúk így is élvezték a dolgot....Olyan látványt nyújtottak, mit a kisgyerekekek a cukorka boltban...."ezt nézd"...."meg uuuuuu azt nézd"....-Édesek voltak :) Csináltunk jó pár képet is :) És hát kimentünk utána a repülőtérre, ahol ki van állítva a sárkány és Gollum is.... :)

Másnap a fiatalok korán keltek, mentek a komphoz, amivel átkeltek az óceánon, egészen a Déli-szigetig :)




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése