Kati néni

Egyik éjszaka félálomban, egy beszélgetés rajzolódott ki köztem és Drága Kati Néni között.
Kati Néni az angol tanárnőm volt a középiskolában. Most angyalként fentről néz minket a mennyországból….

-Csókolom Kati Néni

-Azt hiszem Klárikám már megbeszéltük, hogy tegeződünk

-Igen Kati néni, de tudod mindig nehezen megy ez nekem…Hogy vagy Kati néni?

-Jól vagyok Klárikám. Sokat pihenek, jókat beszélgettek a családdal, barátokkal, sok-sok emberrel…És persze szemmel tartalak titeket….

-Örülök, hogy jól vagy Kati néni.Hiányzol….Mit szólsz hova kerültem?

-Láttom, láttom…Szóval, hogy állsz az angolal?Most nincs kibúvó….Mindig megszöktél előle.Pedig hivtalak, hogy gyere Pécsre, összeülünk, és tanulunk együtt…

-Tudom Kati néni…De szégyeltem magam előtted.Tudod, isteni tanár nénim voltál, és szégyeltem magam, mert sok évig elhanyagoltam az angolt, és akit szeretünk, már pedig nagyon szeretlek Kati Néni.Annak nem mutatjuk meg, milyen “hülyék” vagyunk…

-Butaságokat beszélsz….Na de mesélj, hogy tetszik Új-Zéland?Hogy érzitek magatokat?

-Köszönöm kérdésedet…Azt hiszem napról, napra jobban érezzük
magunkat…Alakulnak barátságaink, szépen kezdjük berendezni a lakását, ahol élünk.

Nagyon tetszik, hogy ilyen barátságosak az emberek erre, sokkal nyugodtabb életet élnek. Több idő jut a másikra, pihenésre, mindenre. Ahogy láttod, még itthon vagyok, de most, hogy megkaptam a work visámat, elkezdtem intenziven munkát keresni…
Meg sok tervem van, de azt majd később elmesélem.

-Azt láttam, hogy mostanában sokat beszélsz angolul…, de mostanában keveset tanultál otthon…Tessék leülni, mindig egy keveset angolozni….

-Igazad van Kati néni….Igyekezni fogok, meg szeretnék menni tanfolyamra is….

-Helyes…Klárikám, ha valami nem megy, csak szólj, segitek neked…

-Köszönöm Kati néni…Már az is nagy segitség, hogy beszélgetsz velem…
  Szerettek veled beszélgetni, megnyugtatsz, erőt adsz nekem…Máskor is jöhettek?

-Várlak…Vigyázz magadra…És légy erős,nem lesz könnyű, de sikerülhet…

-Te is vigyázz magadra Kati néni…Jó éjt….


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése