Salsa Party:)

A hét elején az angol osztályomból, Andrea, Daniela meghivott engem Salsa Partyba. Elsőre igent mondtam, egy nagy álmom volt, hogy valaha salsazni tanuljak. Igazán az összes latin tánc vonzott. Csodás táncok, tele energiával, szenvedéllyel, élettel. Imádom nézni. Tudni kell rólam, hogy rengetek táncos videót nézek nap, mint nap....:)

Szóval a lényeg, a lényeg,hogy igent mondtam. Aztán első felindulásom után, egy kicsit megijedtem. Hiszen olyan lányokkal mentem akinek a  vérében van a  tánc, ahogy szoktam mondani megfelelő csipőmozgással jönnek a világra, és anyatejjel szivják magukba a tánc minden apró fortélyát.

Hát nem volt mese, össze kellett szednem minden bátorságomat. Házi feladatként, minden nap latin zenét hallgattam, salsa videókat néztem, és reménykedtem, hogy valami tudás, igy is belém verődik:)

A napok alatt kaptam kis felkészitést, hogy ne izguljak, meg a derekamig mutattak, hogy ekkora szoknyát kell vennem, kérdeztem is, "hogy nem lesz egy kicsit rövid':), aztán megbeszéltük, hogy angol után, irány Danieláék háza, és hogy ott fogunk átöltözni, kifesteni magunkat, hajat csinálunk. Szóval csajos készőlödés volt. Danielának a kislánya Sophia is segitett, kértem, hogy mutasson nekem pár salsa lépést:)


Hát a gyanúm beigazolódótt, tényleg jó kis csipőmozgással születnek:)

A következő állomás Andreáék lakáskája volt. Ott folyt. köv. a készülédés, plusz felvettük Andrea nagynénjét is.


Készen álltunk az estére, nálunk voltak a sörök,  tequila, a citrom, a só....Irány a party:) Daniela barátja elvitt minket a helyszinre, majd hazament. Csak csajok voltunk, pasik nélkül:)

A helyszint, úgy képzeljétek el, mint a filmekben. Megálltunk egy nagy épület előtt. A portás kinyitotta nekünk az ajtót. Helyben, a   fiatalembernek fizettük ki a belépőt. Majd megnyomta a lift gombot. És a 3. emeleten, elénk tárult a táncparkett. Olyan érzés volt, mintha egy titkos társaság tagja lennék. Hogy maga a partyra, nem mindenki mehet, hanem csak különleges személyek. Később csatlakozott hozzánk még 2 osztálytársunk,(Paulina és az anyukája Wilma),és az egyik tanárunk:)

Kezdésként a lányok elmentek dohányozni, mondtam is nekik, menjenek  nyugodtan, addig én nézelődőm, meg vigyázzok a táskákra, meg a tequilára:) Fontos Küldetés:)


2 fiatalember oda is jött hozzám, hogy nem szeretnék-e velük táncolni. Elutasitottam szegényeket, mondtam először csak nézném, mert még soha nem táncoltam salsat....:) Aztán jött egy harmadik fiatalember is, neki is elmondtam, úgyanezeket az indokokat, erre frapánsan azt válaszolta, pont itt az alkalom az első táncra, majd ő vezet, és tanit engem.....

Mire visszajöttek a lányok, addigra túl voltam az első táncon...Alig akarták elhinni:) Mutattam is a fiatalembert, hogy vele táncoltam:) Elismerően mondták, hogy ügyes vagyok:)


Aztán ez, igy folytatodott egész éjjel.....salsa,salsa,salsa.....

Közben egy csomót nevettünk együtt, egy két sör és tequila is elfogyott. Igen, most jönne az a kérdés, hogy fényképek készültek-e? A válaszom készültek, még nem láttam őket, hiszen másnap délelőtt van, de sztem sokat fogunk nevetni rajtuk....:)


Még Wilma is táncolt....70 éves hölgyet képzeljetek el. A lánya és a Veje lakik itt Wellingtonban. Ő meg jött meglátogatni őket, végig csinálta velünk az angolt is. Csoda egy hölgy....Szóval még ő is táncolt, hiszen a tánc egy életen át kiséri őket, sőt még ivott velünk tequilát is.....:)hihi


Aztán éjfél után elbúcsuztam a lányoktól, és Paulinával és Wilmával távoztunk. Hagytam a fiatalokat tovább szórakozni. Nekem randim volt Péterrel az ágyban a Tollas Bálban:)

Taxival jöttem haza, mert az éjszaki járat csak nem akart jönni. Egy szomáliai fiatalember hozott haza, végig beszélgettük az útat, ki-kicsoda, honann jöttünk, szeretjük-e Új Zélandot.....



Hazaérve örömmel hulottam az ágyba, hosszú nap volt, tele jobbnál-jobb élményekkel. Péternek a fülébe még elcsacsogtam, milyen élményekkel gazdagodtam. Persze már félig aludt mellettem:)

Másnap nem kis izomláztal ébredtem....Igen érzem hogy nőből vagyok, és hogy van csipőm. És igen merem használni.....:)

2 hét múlva folyt. köv:)Újabb Salsa Party,úgyanitt, de már a tanárainkkal kiegészitve:) Záróakkord  lesz, pontot teszünk egy csodás egy hónapos, közös tanulás végére:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése