Dark Red Violet

Nem angol szineket tanulok, bár ha jobban megnézzük a  cimet, hát tuti nekem is ez lenne az eslő tippem. Hülgyeim és Uraim, azt hiszem megérett az idő arra, hogy befessem újra a hajam....És ime a festék szine:sötét vörös lila....Kiváncsi leszek.....Napok óta  hajkurászok, hajfestő ecsetet, de sehol se találok...

Gondoltam azzal jobban fog menni, hát nincs.....Ma úgy ébredtem, hogy ha törik, ha szakad, ha esik, ha süt, nekem új hajszinemnek kell lennie. Nemcsak azért mert szerettek néha változtatni a hajam szinén, hanem annál is fogva, hogy eltakarjam néhány őszbe menő hajszálamat. Szóval Második kelésem után, komásan elkezdtem nézegetnia  a festékes dobozt. És uccu neki , elkezdtem.....:)


Most festékesen ülök, és várom a csodát.....Hát nem tudom mi lesz, egyenlőre a festék nyert és ne úgy képzeljétek el, hogy a hajamon van több, a túróst, mindenfele....érdekesen fogok kinézni....:)hehe


Még szerencse , hogy erre semmin se lepődnek meg:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése