Anyanyelv-Beszélgetés-Boldogság Hormon:)

Imádom, hogy ilyen barátokat találtam, mint a Chillei Lányok. Hihetetlenek ezek a Latinok,energikussak, kedvesek, gyönyörű nyelvűk, kultúrájuk van.

Sok mindent már meg tudunk beszélni, de azért vannak olyan  gondolatok, érzelmek, amik ugye jobban mennek a saját nyelvünkön. Szoktam is nekik mondani, néha úgy irigylem őket, hogy ők egymás között annyi mindent meg tudnak beszélni, sokkal árnyaltabban tudnak fogalmazni....

És hát arra is rájön az ember mennyire hiányzik is a  saját anyanyelve, mennyire hiányoznak a  jó izű beszélgetések, történetek, amit ha az ember meghal, véleményt formál, beszélget, megértetti a másikkal mit is gondol, hogyan vélekedik....


Éppen ezért tegnap nagyon jól esett egy kis magyar "csacsogás". Anitám és Ági megbeszélték, milyen jó is lenne találkoznunk és egy kicsit beszélgetni. El se tudom mondaani, mennyire örültem neki, és hogy milyen jól esett. Hogy csak úgy szabadon, amit gondolok, érzek, azt szavakba tudom önteni, meg tudom fogalmazni. Nem kell erőlködnöm, mi is a helyes szó amit egy-egy beszélgetésnél használni kell, hanem természetesen jönnek ki belőlem a szavak.

Anitáék a párjával már lassan másfél éve, hogy itt laknak. Ágiék pár hónappal ezelőtt érkeztek.....


Meg is beszéltük, hogy tök jó lenne heti egyszer találkozni, meginni egy kávét, és csak úgy amolyan csajosan dumálni....


Sajnos egy kicsit előbb el kellett jönnöm, hogy újabb boldogság hormont vegyek magamhoz, a tánc segitségével....

Tegnap, szerda lévén mentem Argentin Tangózni....Hihetetlenül csodálatos tánc, nagyon sokat segit a testtartásom, és napról napra, hétről-hétre, egyre több dolgot tanulunk. Nagy szerelem lett ez az életemben....

Izgalmas kiteljesedés  ez nekem, egy virághot tudnám hasonlitani, amikor a virág is egyre több szirmát nyitja ki, egyre nagyobb, szebb lesz a bimbója, olyan nekem is, egyre jobban megnyilók, mint nő....

Mindenkinek ajánlani tudom....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése