Levél

Apukámmal a klasszikus kézzel irott formátumban tartjuk a kapcsolatot. Most készültem el a neki irt levéllel. Most én voltam a soros. Márciusban beszéltünk utoljára Skypon, mikor öcsémék elmentek Pécsre. Előtte Karácsonykor hallottam a hangját.

Apukám az egyedüli a családban aki nem szereti használni a modern kor adta lehetőségeket. Nincsen neki mobiltelefonja, és nem ir Pl:e-maileket. Szóval vele levelezem, a hagyomásnyos módon. Néha el is felejtem milyen fárasztó is a levél irás, persze ilyenkor rá jövök:). Annyira hozzá szoktam magam is az e-mailekhez. Igy valahogy az ujjaim sokkal gyorsabbak, mint a toll a kezemben. Ahogy kigondolom, megy is az irás.

8 oldalt sikerült irnom:):)

Volt mint mesélnem:)Apukám nem olvassa a blogot sem, csak akkor jut hozzá, mikot tesómék hazamennek.:)

Érdekes hagyományos levelet irni, nagyon személyes lesz, hiszen látható, tapintható,érzékelhetőbb.....Szóval más mint egy e-mail:)

Várom már a Decembert, hogy az élményeinket egy-egy nagy beszélgetős estén tudjam majd elmondani....Addig is marad a levél, az e-mail, a skype....


És ha belegondolunk régen csak a levél maradt és a várakozás....., hogy mikor jön a  válasz....hhhhhmmmm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése