Csapatépitő- Osztáytalálkozó:)

Tegnap az angol csoportos osztálytársakkal találkoztunk az iskolapadon kivül. Elmentünk egy hangulatos helyre, hogy egy kicsit megismerkedjünk. Az egyik olasz fiú kezdeményezte, és szervezte meg. Nagyon jó ötletnek tartom, remélem foltytatása is lesz. A mostani osztályomban vannak Oroszországból, Lengyelországból, Malajziából, Japánból, Spanyolországból, többen Braziliából érkeztek, Indiából, Dél-Korából, Olaszországból, Franciaországból, Chilléből.


Egy nagy asztalt választottunk, bár székekkel. Igy mindenki nyugodtan tudot mozgolódni, cseréltük a helyeket, mindenki tudott, mindenkivel beszélgetni.


A többiek söröztek, én meg mint a jó gyerek iszogattam mellettük a zöld teámat. Reggel mentem dolgozni, és ha dolgozok nem szoktam alkoholt inni előtte.


Sajnos igy korában  el is jöttem, de ahogy láttam a többiek még biztos sokáig maradtak. Remélem lesz folytatása, mert nagyon jól éreztem magam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése