Nyami....Yummy:)

Azt hiszem megéredt lassan egy olyan bejegyzés is mint a mai. Vagyis hölgyeim és uraim, finom ételekről prezentálók képeket. Persze nem csak ennyit ettünk eddig, ezek válogatott finomságok:)

Be kell valljam a főzés mellett, nagyon szeretem az ételeket fotózni...:) És persze ezeket a  képeket közkézre tenni. És persze hogy idegesités céljából:) Na jó vicceltem....csak szerettem megmutatni miket eszünk itt kint, mert hát hiányoznak a magyar ételek, de igyekszünk változatosakat és finomakat enni. Aminek egyre látható jele is akad, Péter hasa elkezdett nőni. Én nem bánnom, de ő minden repetánál, megjegyzi, "ez igy nem lesz jó", "el kell kezdenie fogyózni"......Hát ezt ugye nem fogom engedni....:)

Nem vagyok  egy konyhatündér, ennek ellenére imádok főzni. És a legszebb bók amit hallhat  egy nő, a szeretet férfitól a következő: "van még" és " nem csinálnál olyan finomat, mint múltkor....."

Töltött paprika újragondolva:)



Rakott Zöldség, Csirkehúsival és Sajttal...


Borsodi Töltött Káposzta Marha húsiból... 


Sajtos-Tejfölös Lángos



Pácolt húsi 



Karácsonyi Menü:)




Sütik:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése