Csajos Délután-Mate Tea

"Itt van az ősz, itt van újra....", vagy legalábbis bemutatkozik nekünk milyen időre is számitsunk. Ma esős napunk van, amin nem lepődőm meg, mert tegnap délután elkezdett fájni a fejem. Olyan vagyok néha mint egy időjós, fáj a fejem és tudom, már megint időváltozás következik.


De annak ellenére, hogy szomorkás napunk volt idő szempontjából, nekem ma jó kedvvel zárul a nap.

Rég volt, hogy a latin csajokkal együtt töltöttem egy egész délutánt. Isteni volt. Tipikus csajos nap, pasik nélkül. Valeriával délben találkoztunk, majd együtt bevásároltunk, és elmentünk hozzá, hogy neki kezdjünk főzőcskézni. Andrea és Daniela később jöttek, és csatlakoztak hozzánk.

Valeria férje még otthon volt mikor megérkeztünk. Szegényt jól elzavartuk, az egyetemre tanulni, hogy kezedetét vegye a csajos délutánunk.

Imádok a lányokkal együtt lenni. Mondhatnám olyan bolondok, mint én. És ezt a szó legjobb értelmében értem. Hihetetlen nagy beszélgetések kerekednek, ha mi összejövünk. Spanyol, angol és néha magyar szavak is meg- meg jelennek....Olyan kulturális kavalkád, amiben eddig soha nem volt részem. És amitől több leszek. Már csak azért is mert tanulunk egymástól, megismerjük egymás kultúráját.


Ma volt például az első Mate Tea  ivós élményem. Eddig soha nem találkoztam ezzel a teával. Most, hogy utána olvastam. Igen elterjedt a Latin országokban, élinkitő, idegnyugtató, zsirégető, hatású, ami még C vitamint is tartalmaz.....Autentikus módon cserépedényből, és egy fém szivószál szerűséggel ittuk. A Mate Teába nem raknak cukrot, bár én kértem bele. Valeria elmesélte, hogy otthon náluk, igy a gyerekek isszák....Úgy hogy amikor csinálta nekem,mindig hozzátette, itt a gyerek verzió neked:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése