A tánc nyelve

Van egy új nyelv amit elkezdtem itt kint tanulni. És ez a tánc nyelve. Azért szerettem, mert mindegy honnan jöttél, ezt a nyelvet mindenki ismeri, mindenki "beszéli", mindenki megtanulhatja.

Soha nem gondoltam volna , hogy teljesül ez a  vágyam, hogy latin táncokat tanulhattok. Bámulatba ejt ez a nyelv....Csodás, nagy kihivás ez számomra...

Ma Argentin Tangózni voltam. Ez volt a második órám. Ma már egy két ismerős arccal találkoztam...

Igazán nem volt kedvem kimozdulni....De Péter mondta menj, legyél emberek között...Igaza lett, jót tett.

Első alkalomhoz képest már sokkal jobban ment a mai. Az elején megint egy órát tanulgattunk. Majd ismét táncház jelleggel elkezdődött az este. Megint megjelentek a profik...

Az est második részében beszélgettem és néztem a táncosokat....Olyan jó volt látni, hogy idős házaspárok is táncoltak.Ilyet otthon nem látni....

Folytatás 2 hét múlva.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése