Prezentáció:)

Az angol tanfolyam elején megszavaztuk, hogy minden órán valaki prezentációt fog tartani. Választ mindenki egy kedvelt témát és 2 percig beszél róla a többieknek.

Elérkezett az én időm is. Sokat agyaltam miről is beszéljek. Fel is merült több téma. Pl: zene. Hiszen nagyon sok féle zenét hallgatok, sok mindnt keresek. És arra gondoltam, hogy arról beszélnék mit jelent nekem a zene, miket hallgattok, mi mozdul meg bennem amikor a hangulatomhoz találok egy olyan muzsikát, amitől fel áll a szőr a kezemen. Meg arra is gondoltam, mivel ennyi féle országból vagyunk, keresek mindenkinek zenét, a saját nemzeti zenéjét:)


De erről lemondtam, komolyabb témát választottam. A témám pedig az angol nyelv lett. Hogy és miként találkoztam vele, milyen tanáraim voltak, hogyan kezdtem itt tanulni Új-Zélandon, milyen módszerrel tanulok.


Nagyon izgultam, mondtam is bevezetésként, hogy habár imádok beszélgetni, az ilyen kötelő beszédeket annyira nem szeretem. Pedig aztán elég sokat szerepeltem iskolai ünnepélyeken, és hát van egy Aerobicos múltam is, ahol igenis ki kellett állni a közönség elé.


Sokat dolgoztam a napokban, igy leirtam a beszédemet, hogyha elakadok, akkor legyen egy kis segitségem.

Nagyon jó túllenni rajta, kezdeti izgulásom után elég jól éreztem magam. És annyira jól sikerült, hogy amikor egymással folytattuk a beszélgetéseket, akkor folytattuk tovább a témát, bondolgattuk tovább:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése