Névnapi ajándékom előre:)

Szeretem az Augusztust, sok-sok szülinap, névnap van a családban:) Kezdve Péter Keresztapukájának és feleségének szülinapjával, majd Péter tesókájának szülinapja követketik. Anyukám és az én Névnapom, majd Péter Unokatesójának a szülinapja jön, és majd-majd következik az én Szülinapom is:)


Péter hetek óta kérdezget mit is szeretnék szülinapomra és ilyenkor mindig azt válaszoltam, hogy semmit... Megyünk haza nekem az az ajándék....Aztán megjelent egyik nap egy hatalmas dobozzal...

És belekezdett a monológjába, hogy mivel nem mondtam semmit, mit szeretnék névnapomra, de nem is mondtam, hogy semmit se nem szeretnék. Ezért ime ez a doboz, ez lesz az ajándékom:)

És a dobozka, egy csodás mixer gépet rejtett, egy régi nagy álom gépet, amit annyira szerettem volna:)

Mindig nézegettem Nigella Lawsont, ahogy borral a kezében nézegette az ő kis mixer gépét, és mindig sóhajtózva mondtam Péternek, hogy egyszer majd én is szeretnék ilyen csoda masinét:)

És édes férjecském megvette nekem:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése