Rossz nap...

Mióta dolgozom, azóta vannak tréningjeink is, amin résztveszek. Több kevesebb sikerrel. Ma nem esett jól. Semmit nem értettem belőle, és ez iszonyatosan zavart. Helen az egyik főnővér tartotta a tréninget. Kaptunk feladat lapot amit ki kellett töltenünk, és sajnos nekem nem ment.

Igen egyszerűen használom az angol nyelvet, igyekszem egyszerűen, rövid mondatokkal kommunikálni. És ezek a szakszövegek, szakszavak nehezen mennek.

A bőgés kerülgetett háromnegyed órán keresztül, amig bent voltam. Aztán megkerestem Suet a főnökömet, hogy nem tud e ajánlani valami segédanyagot, ahol össze vannak gyűjtve a szakszavak. Szeretnék tanulni, szeretném magam fejleszteni, mert ez igy nem állapot.

3 hónapja kezdtem dolgozni, és most már ott tartok, hogy a részlegemben megvan  a napi rutinom, mit és hogyan csinálok, kivel kezdek, kivel fejezzem be. De szeretnék a felső szinten is betanulni, mert ott párosával dolgoznak a lányok. Azt hiszem akkor gyorsabban  tudnék tanulni.

Sue azt mondta sirásom közepete, mert sikeresen elsirtam magam előtte, hogy tudja hogy ez nehéz nekem, de neki az a legfontosabb ahogy bánnok az idősekkel, és maga a tudásanyagot majd felszedem idővel.

Remélem, hogy igy lesz, de hazafele, folyamatosan forogtak az agytekervények. És arra gondoltam, ha visszajövünk Magyarországról, keresek magamnak egy Gondozói tanfolyamot, ahol ha nem is értenék mindent, de lagalább segédanyagot kaphatnék, és azt itthon önállóan leforditanám, és megtanulnám.


De hogy ne csak rosszat emlitsek. Tegnap kaptam egy szerződés módositást, amiben megemelték az órabéremet. Ennek nagyon örültem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése