Péntek...Szabadnap....Önkénteskedés....Vegyes érzelmek....

Szabadnap....Reggel együtt kelés....Az ég egyik fele tiszta, a másik felén felhők jönnek-mennek.....Nyugalom vesz körül....Nyugalom vesz körül, jól indul a szabadnap....együtt, ágyban kelve és kávézva....

Aztán sikerült hugimmal is beszélni, laza másfél órát lebeszéltünk, és esküszöm, ha nem kellett volna mennünk, akkor még ttudtuk volna folytatni...Szeretek hugimmal beszélgetni....Okos nő lett belőle, nagyon büszke vagyok rá....:)


Ma olyan hangulatban voltam, hogy szépen kifestettem magam, csini ruhát húztam, az új csizmámmal....Barna magasszárú csizmát választottam idén, lapos talpú....Kényelmes...Eddig mindig fekete szinű csizmát választottam, gondoltam itt az ideje változtatni és most barnával örvendeztettem meg magam...Le volt árazva:) Igy mégjobb érzéssel vásároltam meg....


Elindultam önkénteskedni....Sajnos rossz hirrel vártak bent...Egyik idősem elment a túloldalra táncolni, viccelődni....Egy igazi régimódi úriember volt....Már most hiányzik....Tegnap még együtt voltunk, segitettem....Ma már az üres szobája fogadott....Leültem  csendben a foteljébe....Rágondoltam....Én igy emlékezem....Csöndben.... Két könnycsepp legördült....Hiányozni fog....


A reggeli tea után indultunk be a városba....Ma egy Portré Kiállitást néztünk meg....Csodás szinek.... Különböző méretű festmények....

Ma az egyik kedves nénimet kisértem....Sajnos nem lát jól... Szinte vak....Csak foltokat, formákat lát....Igy igyekeztem elmondani neki mit is látok a képeken...Kik szerepelnek, milyen idősek, milyen érzések láthatók az arcokon, vajon a festő mire gondolhatott, milyen szineket használt a festő, nekem milyen benyomásom volt, mikor készült, milyen korúak a lefestett emberek....


Nagyon édekes összeállitás volt....Az időseim csillógó mosolygós szemmel jöttek mi, mindenki nagyon élvezte....

Az idős nénim megköszönte hogy segitettem neki elképzelni a képet....Nagyon jól éreztem magamat....Cathy aki szervezi ezeket a programokat, egy csodás nő....Az egyik olyan Nő az életemben, akire nagyon felnézek, aki a példaképpen. Ahogy bánik az emberekkel, ahogy kommunikál az emberekkel, az valami csoda nekem....


És hogy hol jártunk pontosan meg is mutattom:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése