Húsvét, húsvéti hangulat nélkül....

Idén nem volt egyáltalán Húsvéti hangulatom, nem is tudom igazán miért, de nem volt. Pedig ahogy bent az időseim készülődnek, általában a lelkesedés átragad rám is....Hosszú hétvégénk volt. A fiúk itthon voltak 4 napig, én csak kettőt voltam itthon velük, a másik kettőn dolgoztam...


Csütörtökön feltöltöttem a hűtőt, hogy legyen mit enniük, de valahogy nem nagyon fogyott belőle semmi. Úgyhogy ha úgy jött össze, ebédet, ha úgy jött össze vacsorát csináltam, hogy legalább egyszer egy nap tudjanak meleg ételt enni.... Ilyenkor igyekeztem szépen megterinteni, talán ez volt az egyetlen ünnepi dolog, meg hogy vettem virágot az asztalra...



Tegnap hogy szabadnapos voltam, pihentem, igyekeztem kihasználni, hogy szabad vagyok, sokáig aludtunk, finom ebédet csináltam, kimostam, és a délutáni alvásom után, mondtam Robinak, "a gyereknek", hogy ha van kezdve menjünk el sétálni.....Igy  valami hasznosat  is csinálunk, mert a fiúk nem nagyon mozdultak el a gépeiktől...Péter sajnos nem tudott jönni, mert ügyeletes volt.

Lementünk a vizpartra, egy félkört téve, jöttünk vissza a dombra.... Csináltunk pár képet a parton....











Felhős volt az ég, de jó idő volt, nem volt hideg, de nem volt meleg se.... Mikor Hataitai Villagebe értünk, láttuk, hogy minden nyitva van, mondtuk is hogy kellett volna pénzt hozni. Mindketten gondoltunk rá, de elmaradt, elfelejtettük.... Jó lett volna egy tejet venni, mert elfogytunk. Meg jó lett volna egy sört is inni, a "hegymászásunk előtt":)

Amikor jöttünk fel a dombon, mondjuk úgy nem fáztunk, izzadtunk rendesen, "folyt rólunk a lé"..... El is kezdtünk alkudozni ki menjen előbb zuhanyozni:) Mondtam Robinak menjen nyugodtan, én addig megpihennek Péteren, aki a kanapén feküdt:)



2 megjegyzés:

  1. Ott legalább szárazság volt. Itt meg szakad. Alapból utálom az esőt, de most még jobban! Az asztal szépen volt terítve! :-))

    VálaszTörlés