Vendégvárós Hétvégék:)

Mondtam már, hogy imádom, hogy ilyen nagy házrészt találtunk. Ezzel is elérve, hogy szép nagy tágas nappalink van, van egy ebédlő részünk, és kaptam egy szép nagy konyhát is....


Hétvégente vendégeket várunk...És be kell valljam nagyon élvezem eme eseményeket. Múlt héten magyar barátok voltak itt.Boroztunk, beszélgettünk, gyerekeztünk...

Most hétvégén társas partyt tartunk:)... Mikor ide jöttünk azután Péter kollegája mutatta be nekünk, ezt a társaságot....Vegyes társulat. Egy a közös bennük, a játék szeretete. Képesek órákig játszani, közben pedig jókat beszélgetnek, nevetgélének. Én eddig kétszer tudtam csatlakozni a társasághoz....

Igy hogy nagyobb házrészt találtunk, lehetőségünk nyilt, hogy mi rendezzük az e havi játszós partyt..... És mégegy nagy előnyt tudok felsorakoztatni....Szerencsénkre nem mi megyünk valahova, hanem ők jönnek hozzánk....

Vettünk is a Trademe oldalon (olyan oldal, mint otthon a Vatera) egy kinyitható plusz asztalt és székeket, hogy legyen elég asztal, szék a nagy játékokhoz:)

Napok óta esett az eső, ez szombaton se volt másképp... Olyan 12-14-en lehettünk. Terence barátunk elhozta a lányait is. A lányokkal csajos dolgokat csináltunk, kifestettük egymást, kifestettem a lányok körmét szép bordóra...Édesek voltak, mindig mentek az apukájukhoz, hogy "apa,apa, nézd ezt, nézd azt....":) Apa meg mosolygott, tetszet neki is a végeredmény....


Aztán előkerült az én varázstáskám, amiben van filctoll, zsirkréta, ceruzák, festék....minden együtt....Hónapokkal ezelőtt vettem, ha esetleg kell, akkor legyen... Most nagyon jól jött:)

Csináltunk jó pár rajzott, maszkokat, kivágtunk teritőket....Szupi este volt:)




Egy idő után én persze elszöktem aludni, mondtam Péternek nekem sajna mennem kell, másnap dolgozni mentem:)

Remélem egyébként, hogy mindenki jól érezte magát:)

Ezen a héten, úgy volt hogy Péter és Robi kollegái jönnek hozzánk, de át kell raknunk majd jövő hétre, merthogy Robi vett egy szép Honda motort magának, és el kell mennie érte. Nem semmi útja lesz...Le kell mennie a Déli szigetre, és onnan elhozni ide Wellingtonig. Jó pár kilóméter áll előtte, de izgalmas kaland lesz....:)

Szóval az ő összejövetelük eltolódik. De ami késik, nem múlik. Lesz nagy gulyás-magyaros party:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése