2011.10.04.

Jeles nap a mai, ma van Péteremmel az évfordulunk…Igen, igen már 3 éve annak, hogy mi eldöntöttük, hogy egymás szagát szeretnék szagolni….Gyorsan eltelt ez a 3 év, talán túl gyorsan is, rohan az idő szokták mondani, és ezt most így visszanézve tényleg így van…Örülök, hogy találkoztunk, egy jó és okos emberrel vagyok együtt, aki inspirál, erőt ad, biztat engem. Igazi társ…Még vitatkozni is imádok vele, jól érvel, racionálisan gondolja át a problémát…Egy szó mint száz SZERETEM…nagyon, egyre jobban, minden nap egy kicsit jobban, és most már elmondhatom, ő az én édes kicsi FÉRJECSKÉM.

Mindenki üljön le és képzelje el, hogy a Klári aki én volnék, nyelvi akadályokba ütközöm,most érzem leginkább mennyire szerettek beszélgetni, ismerkedni, pletykálkodni….és most meg vagyok fogva, mert ebben az országban, angolul kommunikálnak, I am speak English little bit, de ez sajna nem elég…Nehezen megy a kommunikáció, nekem, aki sokat beszélne…Úgyhogy bajban vagyok….segitség…
Molnár Kati angol tanárnőm, most biztos nevet, ott fent a mennyországban, hogy most már nincs menekvésem meg kell tanulnom angolul…már nem menekülhettek tovább, hiszen ha érvényesülni szeretnék, ha szeretném magam eladni, ha munkát szeretnék, akkor sürgősen meg kell tanulnom ezt a nyelvet.Zárójeles mondat, elég sok mindent megértek, de kifejezni magam nem mindig  megy…Péteremre vagyok utalva….

A mai nap legjobb híre, Péter megkapta a munkához a vízumát, holnap reggel indithattom is dolgozni.Nagyon ügyesen ment ma minden, nyitott bank számlát, és csinálhatott adó kártyát, úgyhogy nincs menekvés, holnap munka ezerrel. Nagyon örül neki, és én is a sikerének. BOLDOGSÁG VAN…
Sajna még a lakhatásunk, nincs elintézve, két helyet voltunk ma
megnézni….hhhmmmm….mondhatom eddig eredménytelenül zajlott, holnap igyekszünk meghosszabbítani a hotelben lakásunkat, meg megkérdezzük hosszú távon lenne-e hely….Egy baj van hétvégére tele vannak, félek mi lesz…
Azt hiszem ma már nem gondolkodom ezen, ráérek holnap aggódni…Fáradtak vagyunk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése