2011.10.09.

Madár csicsergős jó reggelt mindenkinek, csodás napra ébredtünk gyönyörűen süt a nap, az égen alig van felhő. Nyoma sincs a tegnapi szomorkás, felhős, esős napnak. Az ilyen időjárás itt is ugyanolyan nyomasztó tud lenni,mint otthon. Délutánra mondta is Péterem ne üljünk az üres lakásban, menjünk inkább sétáljunk be a városba. Ez az útvonal úgy néz ki, hogy dombnak felfele, majd a város közelében van egy park azon keresztül, és leérsz a városba. Persze hazafelé is gyalog jöttünk, jó volt, ettünk egy kebabot, sétálgattunk, majd hazajöttünk aludni.
Ma meg ilyen csodás napra ébredtünk, készül a reggeli teánk , én egy napos helyre, leülve irógatok,Jó reggelt….Megyek csinálok valami reggelit, hiszen a reggeli a legfontosabb étkezésünk.
Egy tényt el kell mesélnem, ami hihetetlen számomra, remélem megvan mindenkinek az a virág, hogy Kála.Ugyebár ez a virág nálunk nagyon drága és esküvőkor szoktuk hasznosítani, csokorba, vagy diszitésre.Mindenki kapaszkodjon meg itt a Kála szabadon nő, és olyan mintha bármelyik mezei gaz lenne…Hihetetlen, mindenhol ott van egy kéz nyújtásnyira, otthon meg ritkaság számba megy…A “dudva”


Elkezdtem kitakarítani a másik két szobát is, lepucoltam az ablakokat, a bejárati ajtót lemostam, hiszen szép tiszta lakás, meg rend a lelke mindennek. A kinevezett leendő hálószobánkba a gardrób szekrénybe kipakoltam a ruháinkat is, mármint csak azokat amiket fel lehet váll fázni, kezd alakulni a dolog,bár majd akkor lesz igazán otthonos a lakáska, ha lesznek majd benne bútorok is.
Lassan de biztosan haladunk a célunk felé, hogy új otthonunk legyen, vagy legalábbis egy kis fészket csináljunk, ahová jó lesz hazajönni.
 A nappaliban 2 nagy ablak van, mikor reggel felébredsz, pont ide süt a nap, nagyon jó kis meleg lesz benne. Szép napunk van, előbb az ablak előtt álltam és csak néztem a repülőket, ahogy szállnak le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése