Magassarkú.....

Mondtam már, milyen mazoisták is tudunk mi nők lenni. Vagyis valakik bírják hordani a magassarkút, én azok közé tartozom, akik folyamatosan vágyakoznak rá, hogy majd egyszer igenis mindennapos viseletként, tudom majd hordani őket. Mert hát valljuk be, igenis néha jobban áll nekünk, ha magassarkút húzzunk, megemeli a vádlink, a fenekünk jobban néz ki, és hát néhány csinosabb ruha igényli is a magassarkút.


Elkezdtem táncolni, Tangózni. Lassan már 3 hónapja. Imádom. Egyre több mindent tanulunk, egyre több lépéskombinációt tudok már. Nagyon élvezzem, és mostanra jutottam el. hogy kell egy csini tánci cipő:).

2 hete Andrea az egyik chillei lány, elkísért egy boltba, ahol használt cipőket árulnak, és segített nekem megfelelő cipőt vásárolni. Azt tudni kell rólam, hogy otthon is előfordult, egyszer-egyszer, hogy beleszerettem egy-egy párba, és hát nem bírtam ott hagyni a boltban, szinte "könyörögtek", hadd jöjjenek velem haza. Szóval egy-két cipőm otthon is volt, de dobozban, mert a lábam, valahogy a sok Aerobictól nem bírta már a magassarkút elviselni. Egy szabályt otthon betartottam, szigorúan olcsó cipőket kerestem. Szóval ott tartottam, hogy Andreával keresgéltünk, és 2 párat találtunk is. Az egyik pár dettó olyan mint ami otthon áll egy dobozban, soha nem hoztam, de beleszerettem. És hát a kémia itt is működött, megláttam, beleszerettem újra, és haza is hoztam magammal:)

A másik párral táncolok, mert az kisebb sarkú, és jobban fogja a bokám. Egy pénteki partyra már elvittem, jól fel is törte a lábam, gondoltam, ma újra kipróbálom, sebtapaszokkal felszerelkezve indultam, a mai táncnak. A második óra végére éreztem, hogy eljött az a pont, hogy letépem magamról a cipőm, mert már annyira fáj a talpam , hogy csak na....Mondtam is a többieknek, köszönöm, nekem mára ennyi  volt. Én most még hazagyalogolok, de 2 napig nem is akarom látni ezt a cipőt:) A 2 nap azért mert szerdán lesz az újabb órám:)

Pár persze Alex, a tanárom, rám irt, hogy vagyok, hogy vannak a lábaim:) Kedvesen megköszöntem az érdeklődést.....Most néztem meg a lábam, sikerült, ugyanott feltörnöm mint a múltkor....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése