Angol-Magyar Beszélgetős Délután:)

Hihetetlen dolog történik velem, ma olyan napom volt, és annyi energiát kaptam, hogy majd kicsattanok. Az ETC Nyelviskolában a tanárnőm Inger, mesélt egy barátjáról, aki szivesen tanulna  magyar nyelvet. Igen mindenki jól olvassa pont magyart. És igen itt Új -Zélandon. Fel is vettük egymással a kapcsolatot. Egy-két e-mail váltás után, ma volt az első személyes találkozásunk.

Hihetetlen édes nénivel töltöttem a délutánomat, és ami hihetetlen, itt lakik felettünk egy utcával, szóval mondhattom, itt lakik a szomszédban:)

Délutáni teát ittunk, én sütöttem a teához muffinokat....Beszélgetős délutánt tartottunk, közben kölcsönösen tanultunk egymástól. Kiderült németül, törökül, és még nem tudom hány nyelven tanult. Volt olyan, hogy németül beszélgettünk:)

A délelőtt folyamán csináltam egy Power Pointos kis Bemutatót a magyar nyelvről, Magyarországról, a magyar ábécéről:)

Amikor angolul valamit rosszul mondtam, mindig kijavitva leirta nekem Lynette, azt is amit rosszul mondtam, és a javitott mondatot is.

Mondta mindennap olvassak, megkaptam tőle a mai Dominion Postot. Folytatjuk a jövő héten


Ja és mondtam már milyen jó kis délután volt ez:).... Jaj istenkém, új lendületre kaptam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése