Reggel....Mai napi tervek.....

Már megint sikeresen összeszedtem valami kis bacit. Nem komoly a baj, csak kis köhögés, orrfulyás, kis torok fájás.  Az időjárásra fogom, mostanában elég változó, most mondjuk összetehettem a két kezem ma is gyönyörű napos időnk van. Olyan igazi őszi fillingem van. Igaz itt vannak olyan fák, amik egész évben zöldelnek, de vannak olyanok is akik, most hullatják le a szines leveleiket, mint otthon.

Kiváncsian várom a telet milyen lesz. Mert ha kapunk egy-egy ilyen szép napot, akkor nem lesz okom panaszra.

A mai program délelőtt az lett volna, hogy megyek önkénteskedni. De irtam Cathynek, hogy ne számitson rám, nem szeretnék semmilyen bacit bevinni az Otthonba. Nem szeretném a gyenge szervezeteket terhelni vele. Szóbval igy délelőtt itthon vagyok.

Ma későn keltünk, mert Péter oktatáson van, igy volt egy kicsit több időnk, hogy együtt igyuk meg a kávénkat az ágyban. Közben sikerült Hugimmal, öcsémékkel is egy kicsit beszélni.

Mindig örülök, ha hallom a hangjukat, alig várom, ha hazamegyünk, személyesen is nagyokat beszélgessünk...Hiányoznak....


Délután csajos kupaktanácsot tartunk. Valami történik....Aminek nem örülök, de majd később elmesélem. Szóval, csajós, próbléma megoldós, kávézós-beszélgetős, délutánt tartunk. Irnom is kell egy sms-t Valinak, hogy tali délután. Meg egy-két e-mailt is meg kell irni.....


És ha már itthon maradtam, akkor egy kis hajfestés is belefér a délelőttbe....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése