Folyt.köv. Ügyintézések, Szerződés....:)

Hihetetlen nap volt, és alig vártam a folytatást. Végre valami izgalmas, valami új történik. Valahogy ilyenkor úgy érzi az ember, hogy a befektetett energia kezd megtérülni. Persze még mindig álomvilágban létezem, egy dolog biztos, kaptam már ruhát, amiben hétfőn megyek. A szerződés úton van:)

Már karácsony előtt megvolt a Work Visám, de még eddig nem kértem ki IRD Numbert, hogy tudjak adózni, a nevem mellett már számok is legyenek, és  igen én dolgozó nő leszek:)

Megbeszéltük Péterrel, hogy kikisér ebéd szünetben. Mint mindent otthon, itt is ebédszünetben intézzünk el. Ez amolyan családi hagyomány nálunk. Lásd.:Ebédszünetben házassodtunk.....De ne kanyarodjak el.....



Szóval elmentünk IRD Numbert kérni, mondtam Pétert megpróbálok én beszélni, és ha izgalmamban valamit nagyon nem értek akkor segitesen ki. Egy általános formanyomtatványt kellett kitölteni, sorban állni, egy nagyon kedves ügyintéző előtt....A hölgy kérdezte hogy, van e valamilyen itteni igazolványom, jogositványom, valamilyen fényképes azonositom, amivel igazolni tudom, hogy itt valaki már ismer, és be tudja e  azonositani 2 okmányon is a nevemet, fényképemet, és az aláirásomat. Péter mondta, hogy sajna nincs ilyenem. Azt mondta az ügyintéző akkor kérnem kell egy igazolást a banktól, amin látszanak az adataim. Végül eszembe jutott, hogy van nálam egy fényképes diákigazolvány, amit az előző iskolámban kaptam, de sajnos 2 hete lejárt. Mondta a hölgy az is jó lesz neki. Nagy megkönnyebbülés volt, hogy sikerül elintézni.

Jövő hét elején már hivni is fognak mi az IRD számom. Igy sikeresen tudok majd fizetést kapni és adózni. 10 percünkbe telt, kedvesen fogadtak, és teljesen ingyenes volt. Imádom az itteni gyorsaságot...



A következő állomásunk a bankunk volt, hogy kérjünk egy igazolást a banki számlánkról, hogy hova lehet majd utalni a fizetést. Szerencsére itt is nagyon hamar végeztünk, édes volt a fiatal ügyintéző. Jól elbeszélgettünk. Péter mondta is, hogy nem is keleltt volna ide, olyan ügyesen megoldóttam:) Nagyon jól esett, hogy ezt mondta. Mert néha az ember még abban is kételkedik, egy beszélgetés alkalmával, hogy jól értetten amit mondtak nekem, biztos ezt  mondták, jól válaszotam:) :)

Hazaérve a szerződésem várt. Megjött a várva várt e-mail. Péternek át is küldtem, hogy ő iy meg tudja lesni. És kinyomtatta nekem azt a részt, ahová a nevemet kell majd bigyessztenem, és hétfőn vinnem kell magammal:)


Azért most már kezdek izgulni:) Mondhatnám úgy is, hogy már lefostam kétszer a bokám:) De remélem minden rendben lesz. Nagyon boldog vagyok, nagyon várom..... Éljen, elkezdődőtt nekem is a tényleges itteni életem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése