Első szabad napom....

Tegnap befejeztem a tanulást az ETC Nyelviskolában, igy ma szabad voltam mint a madár. Úgy volt, hogy megyek önkénteskedni, de olyan rossz idő van kint 2 napja, hogy Cathy rámirt reggel, hogy ne induljak el.

Szokatlan volt, hogy ennyi időm volt ma, úgyhogy ki is használtam, és egy kicsit itthon tevékenykedtem, nyugodtan. Kimostam, elmosogattam, főztem, mindenkinek megírtam az elmaradt e-maileket. Csináltam meghivókat, mert hétvégén vacsora vendégeink lesznek.


Délután mikor mentem a suliba egy kicsit izgultam. Ma volt a 2 napom, az első alkalommal irtunk egy tesztet, ez határozta meg, hogy habár a Level 4-ra iratkoztam be, valójában is maradhattok-e ebben a csoportban. Vagyis megvan-e  a tudásom a legmagasabb szinthez.


Jelentem, szerencsére minden rendben, és maradhattok a csoportban:) Úgyhogy juppijjjé meg minden egyéb más:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése